Sıkça Sorulan Sorular

  • Şirketimize corporate club card çıkartmak için gereken aşamalar nedir?

İlk aşama doğru havayolu sadakat programını seçmektir. Bu konuda tüm hava yolları şirketlerinin koşullarını sizlere iletebiliriz.

  • Kaç adet kart verilmektedir?
  • CIP kart rakamını Havayolu Şirketi yetkilileri taahhüt ettiğiniz alım rakamına göre belirlemektedir.

 

  • Taahhüt vermemiz gereken rakam nedir?
  • Her Hava Yolu şirketinin taahhüt miktarı değişmektedir. Burada dikkat etmeniz gereken husus, daha çok CIP kart almak için çok büyük rakamlarda tutturamayacağınız bir taahhüt vermemeniz, çünkü programın diğer avantajlarından faydalanamayabilirsiniz. O yüzden makul ve tutturabileceğiniz ya da biraz üstünde bir rakam vermeniz önemlidir.

 

  • Corporate Club kart yanımda olmasa da kartın avantajlarından faydalanabilir miyim?
  • Kart numarasıyla özel yolcu salonunu kullanabilirsiniz fakat Business Class kontuarından check-in işlemini yapamazsınız.

 

  • Corporate Club kart kişiye özel midir?
  • Corporate Club kart üzerinde ismi yazan kişiye özeldir, başkası tarafından kullanılamaz. Üye kurumun tüm yolcuları kullanamaz.

 

  • Kurumsal hesaptan nasıl bilet alabilirim?
  • Seyahat edecek tüm yolcuları kurumsal hesaba yolcu olarak ekleyerek online işlemler menüsünden kurumsal bilet satın alabilirsiniz.

 

  • Üyeliğim süresince kaç adet Corporate Club kart değişikliği yapabilirim?
  • Bir üyelik yılında maksimum iki adet Corporate Club kart değişikliği talebinde bulunabilirsiniz.

 

  • Program kapsamında rezervasyon ve biletleme işlemini hangi kanallardan yapabilirim?
  • Program kapsamında kurumsal hesap üzerinden ve Türkiye'de bulunan partner acentelerden kurumsal bilet satın alabilirsiniz.